פוסטרים להזמנה
כאשר אנחנו מחליטים לפרסם מוצר מסויים באפשרותינו להחליט האם אנחנו הולכים לפרסם אותו באמצעות הרגש והאם אנחנו הולכים לפרסם אותו באמצעות הראש. כל אחד מהכיוונים הללו יכול ליצור לנו מסע פירסום שונה לגמרי. פירסום על גבי פוסטרים שמופנה לרגש יראה בצורה מסויימת ופירסום על גבי םוסטרים שמופנה לראש נראה בצורה אחרת. כאשר אנחנו מדפיסים פוסטרים בבית דפוס עלינו להחליט על הדרך בה אנחנו הולכים לנקוט. הדרך של הרגש למשל תייצר פוסטרים מסויימים והדרך של הראש תייצר פוסטרים אחרים.
פוסטרים שפונים לראש יהיו בדרך כלל פוסטרים עם יותר מלל מאשר תמונות. על מנת ליצור פוסטרים רציונאלים שפונים לראש עלינו לחשוב על פוסטרים שמסבירים ללקוחות בצורה הגיונית מדוע כדאי להם לבחור דווקא בנו. פוסטרים כאלו יכולים להיות פוסטרים שמראים למשל השוואה של מחירים. מוצרים שמפרסמים את עצמם בקטגוריית המחיר יוכלים להישתמש בפוסטרים על מנת לקיים השוואת מחירים על גבם. פוסטרים שמציגים השוואת מחירים הם פוסטרים שקוראים להגיום של אנשים. לקוחות שרואים שחור על גבי לבן שמוצר שמפורסם הוא המוצר הזול ביותר לא חושבים פעמיים.
המחיר הוא צד רציונאלי מאוד בקנייה ולכן אם אנחנו רוצים להדפיס פוסטרים שפונים לראש של אנשים אנחנו יכולים להישתמש במחיר של המוצר שלנו. במידה ואנחנו לא מוכרים מוצר במחיר הזול ביותר וברצוננו לפנות לצד הרציונאלי של הלקוחות שלנו באפשרותינו לפרסם את המוצר בקטגוריה של הבידול. הקטגוריה של הבידול יכולה לבוא לידי ביטוי על גבי פוסטרים בצורות שונות. ברגע שאנחנו מדפיסים פוסטרים שמראים שהמוצר שלנו שונה מכל המוצרים האחרים אנחנו פונים לראש של האנשים. המוצר שלנו יכול להיות שונה ממוצרים אחרים מסיבות שונות ואת זה אנחנו צריכים להעביר על גבי פוסטרים.
פאזלים שמראים הבדל יכולים לחדד חדות של מוצר כמו טלויזיה למשל, יכולים לחדד טריות של מוצר כמו מוצר אוכל למשל ויכולים לחדד אייכות של מוצר כמו בגד למשל. על מנת שהפוסטרים שלנו יפנו לראש של הלקוחות אנחנו צריכים לתת ללקוחות שלנו סיבה הגיונית למה אנחנו יותר טובים מאחרים. פוסטרים יכולים בצורה פשוטה מאוד להכניס הגיון לכל מצב. קיימים אנשים שנוטים לרכוש יותר לפי הראש וקיימים אנשים שנוטים לרכוש יותר לפי הרגש. אנשים שנוטים לרכוש לפי הראש יכולים למצוא בפוסטרים רציונאלים פוסטרים הרבה יותר משכנעים מפוסטרים שפונים לרגש.
לעיתים פוסטרים שפונים לרגש יכולים להיות מעצבנים ברגע שאנחנו נהיים מודעים לזה שמנסים לשחק לנו ברגשות. לעומת זאת פוסטרים שפונים לראש לא יכולים להיות מעצבנים. כאשר אנחנו פונים לראש אנחנו מציגים עובדות ולא דעות ולכן עם עובדות אין עוררין ואין סיכוי שפוסטרים כאלו יגרמו ללקוחות שמסתכלים עליהם אנטגוניזם מסויים. פוסטרים הם כלי פירסומי מצויין שניתן להעביר עליו גם רגשות וגם מחשבות תודות לשטח פירסום גדול מאוד שנימצא על גבי הפוסטרים שלנו.
תגיות:
פוסטרים- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של martin
- אודות martin
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- מותר המותג מן המוצר
- חשיבות כרטיסי ביקור
- עולם של עיצוב גרפי
- שאלות ותשובות על מגנטים
- כרטיסי ביקור לעסק
- פוסטרים להזמנה
- מהו תפקידו של מעצב בענף עיצוב תעשייתי?
- גרפיקאי פרילנסר
- עיצוב לוח שנה ככלי לשיווק העסק
- שיטות מידול במאיה (MAYA)
- טיפים למאיה (MAYA)
- עצמות במאיה (MAYA)
- החלקה במאיה (MAYA)
- מידול במאיה (MAYA)
- פוליגון הוספת צורות במאיה (MAYA)
- ורטקסים במאיה (MAYA)
- איך עושים תאורה במאיה (MAYA)
- איך לעשות טקסטורות במאיה (MAYA)
- איך לצבוע אובייקט במאיה -MAYA
- חיתוך בפוטושופ
מאמרים נוספים של martin
- קרדיט יוניון- בוא לקחת הלוואה בשעה
- חשבי שכר באלעד
- מלונות בתל אביב- גם זה חופשה:
- מלונות בתל אביב
- מה אפשר לעשות כדי להיפטר מהרכב הישן?
- הלוואות משכנתא וקצת יותר
- הפקת אירועים מיוחדים
- מהו נכה צה"ל ומה זכויותיו?
- הדחקת אזכורים שליליים, המקרה של שבל זבולון
- הדחקת אזכורים שליליים בגוגל
- כל מה שרציתם לדעת על הובלות תל אביב והסביבה
- מיחזור משכנתאות- רקע כללי
- נועה עדות- חירות מחשבתית
- עורכי דין ומעמד מקצועי
- יצירת פליירים מדהימים
- חלומה של כל אמא עברייה- בן עורך דין
- הקאמבק הגדול של הפוסטרים מהאייטיז
- שמלות כלה לפי המסורת?
- רק דבר אחד בחיים
- ניתן לרכוש שמלות כלה אחרות