סה"כ פורסמו: 7357 מאמרים
שם משתמש: סיסמה:
זכור אותי
שכחת סיסמה? | הרשמה
30/04/2024 | 15:35

החזר מס בגין הפסקות בעבודה

גרסה להדפסה
דרג מאמר זה
החזר מס בגין הפסקות בעבודה
✔️ מהו החזר מס ? החזר מס הינו סכום כספי המגיע לנישום (לדוגמא: עובד שכיר) בחזרה ממס הכנסה. מפני שיש הטבות מס רבות ומגוונות, שלא בהכרח ידועות לנו כעובדים המשלמים מס, רשויות המס עשויות לגבות מאיתנו סכומים הגבוהים מהנדרש בחוק. כך נוצר מצב בו יתכן ואנו כעובדים שכירים זכאים לקבל החזר מס.
✔️ איך ניתן לקבל החזר מס ? ניתן לקבל את החזר המס באמצעות הגשת הטפסים המתאימים. חשוב לציין שניתן לבקש החזר מס רק לאחר תום שנת המס, ועד 6 שנים מתום שנת המס שעבורה מבוקש החזר המס.
✔️ החזר מס בגין הפסקות בעבודה:
המס משולם על ידי כל עובד שכיר באופן חודשי לפי מדרגת המס בה הוא נמצאה ובשיקלול כל נקודות הזיכוי והניכויים במס להן זכאי העובד השכיר. למרות שהמס משולם על ידי העובד מדי חודש בפועל רשות המסים בישראל עורכת חישוב שנתי בגין תשלום המס המחויב על פי חוק, לכן, יתכן מצב שהעובד השכיר עלול לשלם מס גבוהה יותר מהמס שהיה אמור לשלם, מכיוון שההכנסה שלו במשך השנה השתנתה.
רשות המסים קבעה מספר תנאים להפסקות עבודה שבגינן ניתן לקבל החזרי מס:
חופשה ללא תשלום– במצב בו עובד שכיר יצא לחופשה ללא תשלום של יותר מחודש ימים, הוא יהיה זכאי להחזר מס בגין כך, בנוסף נשים שמאריכות את חופשת הלידה שלהן בחודש, גם כן תהינה זכאיות להחזר מס. למעשה אורך החופשה לא משפיע על מידת הזכאות של העובד השכיר ובתנאי שהעובד השכיר עבד במהלך השנה חודש אחד לפחות.
ימי מחלה – עובד שניצל את כל מכסת ימי המחלה שמגיעים לו על פי החוק, יוכל להגיש בקשה להחזר מס בגין אותם ימים שבהם לא הגיע לעבודה מפאת מחלה.
התפטרות או פיטורין – עובד שכיר שהתפטר או פוטר מעבודתו במשך השנה ובסך הכל לא עבד במשך חודש אחד לפחות ברצף, יהיה זכאי לתבוע החזר מס בגין הפערים שנוצרו בין התשלומים החודשיים שהוא מקבל לבין חישוב המס השנתי. בנוסף עובד שכיר יהיה זכאי להחזר מס עם אם הוא קיבל אבטלה, במשך התקופה שבה לא עבד בגין ההפרש שבין המשכורות שרגיל היה להשתכר ובין דמי האבטלה שקיבל.
מומלץ לשכירים אלה להגיש בקשה להחזר מס רטרואקטיבית עד שש שנות מס אחורה, בגין כל השנים שבהן היו להם הפסקות עבודה. במקרה זה ניתן בהחלט לפנות בבקשה להחזר המס המגיע להם על פי החוק.
✔️ האם כדאי להגיש בקשה להחזר מס לבד - בצורה עצמאית ?
אף על פי שאפשר להגיש את הבקשה להחזר מס בצורה עצמאית, שכירים רבים בוחרים להגיש את הבקשה להחזר מס באמצעות פנייה ליעוץ מקצועי וליווי צמוד לאורך תהליך הגשת הבקשה להחזר מס. מאחר שהסכומים העשויים להתקבל כתוצאה מהגשת החזר המס הינם סכומים גבוהים ועשויים להגיע עד לסך של עשרות אלפי שקלים החזר מס, באופן מצטבר על פני מספר שנים, חשוב מאוד לציין כי חובה עלינו להגיש את הטפסים באופן המדויק והמקצועי ביותר, על מנת להצליח לקבל את החזר המס המקסימלי עבורנו במסגרת החוק.
שכירים רבים חוששים מההתעסקות הפרוצדורלית והבירוקרטיה עם מס הכנסה, דבר הגורם לשכירים רבים להעדיף שירות של איש מקצוע לביצוע תהליך הגשת הבקשה להחזר מס. בנוסף לאמור, מערכת חוקי המס המסובכת והמורכבת מקשה גם על שכירים אלו המבקשים להגיש את הטפסים להחזר המס לרשות המסים באופן עצמאי. לכן פנייה לאיש מקצוע מנוסה עשויה למנוע מכם הרבה סיבוכים בבואכם להגיש בקשה להחזר מס.
✔️ אז למי כדאי לפנות לביצוע הגשת הבקשה להחזר מס ? השירות הארצי להחזרי מס – My Tax Refund כאן בשבילכם !
בנינו "שאלון בדיקת זכאות להחזר מס" ייחודי, מקצועי, מעמיק ומקיף על מנת למקסם את החזר המס שלכם במסגרת החוק. לאחר שתמלאו את הפרטים שלכם בשאלון החזר המס, אנו נבצע אבחון ראשוני לגבי זכאותכם להחזר מס, טובי המומחים ואנשי המקצוע העומדים לרשותכם יעברו באופן ידני על השאלון להחזר מס שמילאתם ויוודאו שלא התפספס בטעות אף סעיף, מכיוון שכל סעיף בשאלון החזר המס יתכן ושווה כסף רב עבורכם. הבדיקה לעניין גובה החזר המס שלכם הינה ללא תשלום וללא התחייבות מצדכם, אנו לא גובים דמי פתיחת תיק וכו'. ביחד עם אנשי המקצוע שלנו תוכלו להגיש את הבקשה להחזר מס דרכנו, כאשר כל השירות מבוצע אונליין, מבלי שתצטרכו אפילו לצאת מהבית והכל ברמה מקצועית גבוהה, ביעילות וביסודיות.

✔️ אז למה אתה מחכים ? צרו איתנו קשר עוד היום !
ונשמח שתהיו חלק ממעגל הלקוחות המרוצים שלנו !

תגיות:

חתונה אזרחית
חתונה אזרחית כל המידע במקום אחד     כל המידע שצריך כידי להתחתן בחתונה אזרחית בארץ או בחו”ל. כולל כל ...
מתי אפשר לבטל צוואה?
עורכי  הדין  ורד  כהן  ורענן  בר – און,  שותפים  במשרד בר – און ,  כהן ,  עורכי ...
פוליגרף
פוליגרף עורכי   הדין   ורד כהן   ורענן   בר-און , שותפים במשרד בר-און, כהן, עורכי-דין, מסבירים כדלהלן : פרשנות שונה ...
איך להוריד אחוזי שומן
איך להוריד אחוזי שומן
איך להוריד אחוזי שומן ציון המאמר: 4.34/5 441 הצבעות מה זה "אחוז שומן", ומהי
שמלות ערב לנערות
שמלות ערב לנערות
שמלות ערב לנערות ציון המאמר: 4.35/5 438 הצבעות גיל ההתבגרות זוהי התקופה היפה והזוהרת
שמלות ערב להשכרה
שמלות ערב להשכרה
שמלות ערב להשכרה ציון המאמר: 4.35/5 437 הצבעות כאשר אתן צריכות לחפש שמלה אשר
שמלות כלה וערב לחתונה
שמלות כלה וערב לחתונה
שמלות כלה וערב לחתונה ציון המאמר: 4.35/5 437 הצבעות שמלות ערב לחתונה זו בד"כ אחת מהחלטות שגורמות לנשים הרבה התלבטויות
טיפול זוגי לזוגות צעירים
טיפול זוגי לזוגות צעירים
טיפול זוגי לזוגות צעירים ציון המאמר: 4.35/5 438 הצבעות ככל הנראה כיום, השאלה בטיפול זוגי לזוגות צעירים אינה השאלה "זה
  • מאמרים דומים
  • מאמרים נוספים של morbarak
  • אודות morbarak
  • מידע נוסף

אודות morbarak

מי אנחנו ? שרותי החזרי מס ! המשרד מתמחה בקבלת החזרי מס מן המדינה והשבתם. המשרד מוכר כמייצג מורשה אל מול רשויות המס בישראל. שכירים רבים בישראל זכאים להחזרי מס ממס הכנסה, מדובר בשירות אשר רלוונטי לכל אדם עובד באשר הוא. משרדנו מחובר ישירות למערכות המחשב של רשויות המס, דבר המקנה יתרון בטיפול בלקוחותינו. המשרד חרט על דגלו את ערכי ההגינות, מקצועיות, ורמת שירות ברמה גבוהה. מה אנחנו עושים איך זה קורה מידי שנה נצברים בקופת המדינה מאות מיליוני שקלים בגין תשלומי מס ביתר של עובדים שכירים וגמלאים שלא ניצלו את זכאותם – כספים אלו עשויים להיות שלכם – ציבור השכירים והגמלאים ! סכום ההחזר ממס הכנסה עשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים לשכירים ששילמו מס הכנסה ויש להם סיבה אחת או יותר המזכות בהחזר. מס הכנסה מאפשר לקבל החזר מס עבור שש השנים. תן/י לנו להחזיר לך את כספך. שכיר/ה יקר/ה, נבדוק ללא תשלום אם מגיע לך כסף ממס הכנסה ונעשה עבורך את הנדרש עד להפקדת הכסף בחשבון הבנק שלך. הבדיקה חינם לא קיבלת לא שילמת ! אין עמלת פתיחת תיק ! אל תפספסו את האפשרות לקבל החזר מס ממס הכנסה – זה הכסף שלכם!

מידע נוסף

מאמר זה נכתב באתר רובו - תכנים שגולשים כותבים. באפשרותך למצוא מאמרים דומים בתוך קטגוריית דיני מיסים ו חוק ומשפט או על ידי צפייה בכרטיס המחבר . אם יש לך הערות, הארות באפשרותך לפנות למחבר המאמר [ morbarak ] באמצעות דוא"ל barakimh@gmail.com
שם הכותב:
סה"כ כתב: [ 3 ] מאמרים
שווה קריאה
סרטי מתיחות
סרטי מתיחות
סרטי מתיחות ציון המאמר: 4.59/5 415 הצבעות בשנת 1978 נהרו 750 אלף ישראלים לראות את "ישראלים מצחיקים"
קרמבו
קרמבו
קרמבו ציון המאמר: 4.59/5 415 הצבעות בוא נהרוג כמה אגדות: הקרמבו לא פותח בישראל, לא גדל פה
מוזיקת הטראנס
מוזיקת הטראנס
מוזיקת הטראנס ציון המאמר: 4.59/5 415 הצבעות איך אומרים "קרחנה" באנגלית? יש איזה ביטוי חמוד – "גואינג
מכונית סובארו
מכונית סובארו
מכונית סובארו ציון המאמר: 4.59/5 419 הצבעות בשנות ה-80 לכל ישראלי שני הייתה סובארו. כולם אומרו שזה
תרבות הצריכה בישראל
תרבות הצריכה בישראל
תרבות הצריכה בישראל ציון המאמר: 4.59/5 414 הצבעות תרבות הצריכה של רבים מאיתנו לא נובעת מצורך אמיתי

ניווט מהיר

מדורים

הכי נצפה

רובו

RSS RSS | כל הזכויות שמורות רובו תכנים שגולשים כותבים | מאמרים 2017-2011 © תוכן הכותבים מופץ ברשיון Creative Commons