10 עובדות שיווק מחדש של PPC
אם אתה יושב על הגדר ולא בטוח אם תנסה את זה, אני אתן לך בעיטה מהירה בכיוון הנכון עם 10 העובדות האלה לשיווק מחדש שיגרמו לך לחשוב מחדש על כל אסטרטגיית השיווק שלך ב-PPC.
1. שיעורי המרות של שיווק מחדש עולים עם הזמן
מתנגדים לשיווק מחדש מטיפים להיות שמרניים מאוד עם מכסות תדירות הופעות ומשך חברות כדי למנוע פגיעה בלקוחות פוטנציאליים.
שגוי. לא עם שיווק מחדש.
גילינו ששיעורי ההמרות למעשה עולים ככל שמשתמשים רואים יותר מודעה בקמפיינים של שיווק מחדש. זה נכון ששיעורי ההקלקות יורדים עם הזמן, אבל האנשים האלה שכן לוחצים על המודעה שלך, לאחר שראו אותה כבר כמה פעמים, יש סיכוי גבוה פי שניים להמרה!
2. כל "גורם הזחילה" של הרימרקטינג מפוצץ בצורה מגוחכת
סיבה נוספת שבגללה אני כל כך מזלזל בשיווק מחדש-זחילה-גורם-דאגה-יבלות היא הרעיון של עייפות מודעות.
אם הלקוחות הפוטנציאליים שלך כל כך מפחידים מהמודעות שלך, היית מצפה שהם יתעלמו מהם, נכון? ובכן, אם הם כל כך כועסים על המודעות המטומטמות שלך, הם בוודאי לא יטרחו ללחוץ עליהם. מכאן נובע שדרך קלה מאוד לקבוע אם קביעה זו נכונה או שקרית היא לחשב את עייפות המודעה.
3. פייסבוק ורשת המדיה של גוגל מציעות את טווח ההגעה הטוב ביותר
היכן תקבל את המרב עבור הכסף שלך לשיווק מחדש? נכון לעכשיו, רשת המדיה של גוגל ופייסבוק מציעות את טווח ההגעה הגדול ביותר עבור מסעות הפרסום שלך לשיווק מחדש.
GDN מגיע ל-90% ממשתמשי האינטרנט ברחבי העולם, 65% מהם הם מגיעים מדי יום. יותר מטריליון הופעות מוגשות ליותר ממיליארד משתמשים מדי חודש. בינתיים, לפייסבוק יש יותר מ-1.4 מיליארד משתמשים, למעלה ממיליארד מהם התחברו אתמול.
4. שיווק מחדש הוא עוצמתי להפליא לבניית מותג
חבר'ה, אתם יודעים שאני משוגע גם על מודעות חיפוש וגם על חיפוש אורגני, אבל שניהם סובלים מהבעיה הקטנה הזו.
קשה מאוד לבנות מותג באמצעות מודעות טקסט זעירות ורישומי חיפוש אורגניים, שיש להם כמות מוגבלת מאוד של שטח תווים ואינם תומכים בלוגו ובכל שאר האלמנטים הוויזואליים שבהם משווקים בדרך כלל משתמשים כדי לבנות מותג
5. שיווק מחדש הוא כלי CRO חזק להפליא
הרעיון המקובל של משפך השיווק הוא רעיון מיושן לחלוטין עבור CRO. היום, אתה לא צריך לעבור מהופעות לקליקים להמרות, לאבד אנשים בדפי הנחיתה הדולפים שלך. בואו נודה בזה: המשפך הוא רעיון של שולחן עבודה מלפני 15 שנה, ואנחנו כבר הרבה מעבר לזה.
כיום, צרכנים יכולים לצנוח לתוך המשפך שלך בכל שלב. למעשה, זה יותר כמו נהר בכך שהלקוחות שלך יכולים לזרום פנימה מכל נקודה, וגם הם אף פעם לא באמת עוזבים, הודות לשיווק מחדש.
6. ציון איכות קיים גם ב-GDN וגם בפייסבוק
חזור אחרי: אני פשוט אגיד לא לאסטרטגיות לא יעילות של שיעור קליקים נמוך .
הניסיון להפוך את מודעות הרימרקטינג שלך ללא אטרקטיביות כדי למנוע מאנשים ללחוץ על מנת לקבל "הופעות בחינם" הוא הורג את ציון האיכות , מה שאומר שתקבל פחות הופעות ותשלם יותר עבור הקליקים שאתה מקבל.
7. מודעות לרשת החיפוש ממירות את הגבוהות ביותר אבל המודעות לתצוגה אינן רחוקות מאחור
ברור שלמודעות לרשת החיפוש יש את שיעורי ההמרה הגבוהים ביותר בשל הכוונה המסחרית הגבוהה הטמונה במישהו שמבצע חיפוש מילות מפתח. לפני כמה שנים, מודעות לתצוגה לא היו מה לכתוב עליה הביתה. אבל היום, הודות לשיווק מחדש והתקדמות אחרות במיקוד למודעות ברשת המדיה ובמיקוד חברתית , הן ממירות טובות כמעט כמו מודעות חיפוש, ואפילו טובות יותר ממודעות חיפוש , בתעשיות מסוימות.
8. קליקים לשיווק מחדש הם זולים עד כדי גיחוך
מודעות חיפוש בתעשיות סופר-תחרותיות יכולות לעלות כמה דולרים או יותר לקליק - וזה רק הממוצע לעומת זאת, קליקים על מודעות ברשת המדיה ושיווק מחדש חברתי עשויים לעלות בין פי 2-100 פחות.
9. שיווק מחדש אינו מוגבל לתצוגה ולרשתות חברתיות
דיברנו הרבה על שיווק מחדש בתצוגה וברשתות חברתיות, אבל הם לא המשחק היחיד בעיר. RLSA משלבת את הכוונה של שאילתת החיפוש עם הקשר של משתמש כמו מיקום, מכשיר וזמן חיפוש, אבל אז היא משלבת את היסטוריית הגלישה, מה שיוצר שילוב סופר חזק.
10. "סופר רימרקטינג" בפייסבוק הופך את השיווק מחדש לעוצמתי פי-100
אני אוהב שיווק מחדש אבל זה לא הגיוני למקד לכל מי שמבקר באתר שלך. רק בגלל שמישהו מתעניין במוצרים או בשירותים שלך, זה לא אומר שהם מתאימים לשוק היעד שלך. (האם הם באמת יכולים להרשות לעצמם לקנות את המוצר שלך?) בדרך כלל רק כ-2-4% ממאגר העוגיות של שיווק מחדש ימירו ללידים ולמכירות.
שיווק מחדש צריך לגרום לך לחשוב מחדש על כל אסטרטגיית ה-PPC שלך
שיווק מחדש הוא מרכיב חיוני עבור חיפוש בתשלום, מדיה חברתית ומשווקי תוכן כאחד. זה רק גורם להכל לעבוד טוב יותר.
לעולם אל תיתן ללקוחות הפוטנציאליים שלך להתרחק או לשכוח אותך. שיווק מחדש יציל את המצב!
תגיות:
PPC- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של kiryatech
- אודות kiryatech
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- בחירת דומיין לאתר
- שירותים מנוהלים
- אפטיל וורקס לימודים מקוונים,
- 10 עובדות שיווק מחדש של PPC
- יתרונות בעבודה עם חברה לקידום אתרים באינטרנט
- הצטרפות להוט – האם משתלם ?
- רוכשים טלפון חכם? המתכון המושלם לקנייה חכמה כזו שתמנע מכם להפסיד כסף
- מטען למחשב
- מזרונים בראשון לציון
- הדפסת חולצות לעסקים
- הדפסה על חולצות לטיול שנתי
- משחקים לילדים ברשת
- הכל כלול: עובדים עם חברת אחזקת מבנים
- רכישת מוצרים אונליין בקלות ובמהירות!
- אתר משחקים ברשת
- קידום אורגני לעסקים
- קידום אתרים לשנת 2017
- מדוע העסק שלך זקוק למסך אוויר
- כיצד ניתן לייצר הכנסה באמצעות וורדפרס?
- מחשירים סלולר בזול
- 10 עובדות שיווק מחדש של PPC
- יתרונות בעבודה עם חברה לקידום אתרים באינטרנט
- קידום אורגני לעסקים
- קידום אתרים לשנת 2017
- קידום אתרים דרך הפצת מאמרים וגלגלי קישורים באינטרנט
- קידום אתרים
- קידום אתרים רק כך משתפרים
- ללמוד לקדם אתר בגוגל – קידום אתרים אורגני וממומן
- גוגל – המקום שלכם לפרסם את העסק
- קידום אתרים
- קידום אתרים או יחסי ציבור?
- מיקור חוץ הדרך הנכונה לנהל ארגון
- בניית אתרים: ככה כן בונים אתר
- איך מוצאים מערכת ניהול תוכן מושלמת
- בניית אתר אינטרנט – נחוצה או מיותרת
- תוכנית שותפים מול תוכנית מפיצים
- תכנית שותפים כי ביחד יותר נעים
- בניית אתרים עם קוד פתוח או סגור
- בניית אתר אינטרנט – מאחורי הקלעים
- מערכת ניהול תוכן – מדוע היא חשובה?