תפיסות לגבי תפקיד מנהל משאבי אנוש
2 להיות מאחורי הקלעים ולוודא שהעבודה תתבצע כראוי בכל הקשור לעובדים- זיהוי צווארי בקבוק,קונפליקטים, לחץ, שחיקה וכו' לפתור אותן. לא מנהל בפועל
3 שותפות בקביעת אסטרטגיה ארגונית- לפי הגישה הזו הלקוח של משאבי האנוש הוא הלקוח של החברה, וכדי שהוא יקבל שירות טוב מחלקת משאבי אנוש צריכה לתת שירות לעובדים כך שיוכלו להעביר שירות טוב.
תגיות:
תעסוקה- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של Kahana
- אודות Kahana
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- מתנות לעובדים לראש השנה, פנקו את העובדים בעציצים ממותגים מובטחת לכם שנה עסקית מוצלחת
- עציצים ממותגים כמוצרי פרסום הטורבו לשיווק העסק שלך
- מתנות ללקוחות לטו בשבט, עציצים ממותגים כמוצרי פרסום לצמיחה עסקית
- מוצרי פרסום, רעיון למוצר מנצח, עציצים ממותגים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- חגיגות ראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם
- מתנות ללקוחות לקראת טו בשבט
- מתנות לעובדים לטו בשבט
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- שלושה תחומים בהם לעסקים כדאי להשקיע
- האמת מאחורי ימי גיבוש לעובדים
- דוגמא למכרז כוח אדם
- שיטות לניתוח עיסוקים במציאת עובדים
- התמודדות עם פיטורים
- איך לשלב עבודה עם פנאי
- מקום העבודה ראוי
- מעורבות בעבודה
- ניכור ומעורבות בעבודה גישות סוציולוגיות
- ניכור ומעורבות בעבודה