ששת מימדי המיתוג בשירות התיירותי
2. משמעויות ערכיות – יצירת המודעות, התדמית וההבטחה כלפי הצרכן וזהות פנימית עבור המייצר, זאת תוך שימוש באשכול תפיסתי שמורכב מסך הרעיונות, החוויות, הרשמים, המשמעויות, הידע, הדעות, ההתרשמויות, האסוציאציות והציפיות מן היעד.
3. משמעויות פסיכולוגיות – ליצירת התדמית הנבחרת באמצעות תהליכים כתפיסה, מחשבה, רגש ואחרים.
4. משמעויות שיווקיות – יצירת הבידול והנוכחות, תוך שימוש בתקשורת עם הלקוח, לצורך השפעה על תהליך הבחירה ומשיכת קהלי היעד הרצויים והשגת היתרון התחרותי.
5. בעלי העניין – התייחסות לכלל הגורמים המשפיעים על התהליך ואו מושפעים ממנו ובכללם: קהל היעד התיירותי, תושבי המקום, משקיעים, מקבלי ההחלטות, גורמים פוליטיים ואחרים.
6. התהליך הניהולי – תהליך קבלת ההחלטות וניהול המיתוג לצורך הגעה לתוצאות הרצויות והמשיכה אל היעד תוך הקצאת המשאבים ביעילות ובאפקטיביות.
תגיות:
מיתוגשיווק- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של Itzik Promotion
- אודות Itzik Promotion
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?