שיטת מכירה
א. התנגדות עקרונית- ז"א שלא יקנה המוצר לא מאתנו ולא מאף אחד אחר, אין טעם לשכנע.
ב. התנגדויות לא עקרוניות.
i. התנגדות גודל או צבע- תמיד למצוא את הפלוס ולהדגיש אותו, דוגמא על חברה של מקררים בצבע ירוק המקרר לא נמכר, המקרר הוצא כמשהו מיוחד וטרנדי.
ii. התנגדות נאמנות- יש לנו אחד כזה, להציע את עצמנו לניסיון, להראות את היכולות שלנו.
iii. התנגדות אני אחשוב על זה- יש המון מוצרים שצריכים לחשוב עליהם, לכבד את הלקוח שלנו ולכבד אותנו בהצעת מחיר.
iv. התנגדות אני צריך להתייעץ- לבקש לנהל ישיבת צוות עם המייעץ.
v. התנגדות מחיר- קודם כל בשביל הצרכן הכול יקר מידי, לא לעשות את עצמנו זולים, לחשוב טוב טוב מה המחיר שאליו אנחנו מוכנים לרדת- מחיר הכרות- מחיר טיפה נמוך ולעלות בהמשך את המחיר, לעשות גמישות על המחיר.
לא למכור בכל מחיר!!!
תגיות:
מכירות- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של Avinoam3
- אודות Avinoam3
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?