קידום אתרים לשנת 2017
כמות המידע ברשת הוא עצום. בלתי נתפס ממש. על כל ביטוי מתחרים כל כך הרבה עמודי אינטרנט וחלקם הגדול כלל אינו שייך לעסקים. לכן קידום אתרים לעסקים היא משימה מורכבת מאין כמוה. והצלחה במשימה הזו היא הרבה פעמים לשון המאזניים בין הצלחת העסק – לבין דשדוש ואף כישלון.
בכל חודש, מחפשים אותך אלפי לקוחות פוטנציאליים (ובתחומים מסוימים גם עשרות אלפי או אפילו מאות אלפים) הרושמים, במילים שלהם, שהם מעוניינים בשירות או במוצר שלך. אבל, יש רק 10 תוצאות בעמוד הראשון של Google ורק אחוז זניח מהגולשים מגיע לעמוד השני, אם בכלל. שלא לדבר על כך שהמקום הראשון בעמוד הראשון שמור רק לעסק בודד. במילים אחרות, בזמן שהגולשים מחפשים את השירותים שלך, הם מוצאים דווקא את המתחרים שלך – שזוכים בלקוח.
אז כיצד נוכל להצליח לבלוט מעל כולם? באמצעות הדבר היחיד שיש לך ואין למתחרים שלך: האמת הפרטית של העסק שלך. ומיד נסביר.
אין דרך אחת להתקדם על חשבון המתחרים. קידום אתרים בגוגל לעסקים הוא לא נוסחה מתמטית. אם הנוסחה הייתה אחידה, כולם היו נוקטים באותה הגישה וכאמור, המקום בעמוד הראשון מוגבל ורק העשרה הראשונים היו מופיעים בו. לכן, מנועי החיפוש השונים ו-Google בראשם נותנים לכל עסק את הצ'אנס שלו, בתמורה להתחשבות מצד בעלי האתר בדרישות של מנועי החיפוש:
- תקן – כאמור, כמות המידע ברשת הוא כה גדול, עד שמנועי החיפוש משוועים להכוונה שתעזור להם לעשות סדר בבלאגן. תקינות הקוד, הרישום לשירותי Analytics וכלי ה-Webmaster ושילוב של קודים ו-Meta Tags הנדרשים על ידי מנועי החיפוש הם תנאי בסיסי להצלחה. לא ניתן לקדם אתר בלי להחיל על האתר שלך את התקן הנדרש. אך התקן לבדו לא מבטיח כל תוצאה, כפי שנראה בהמשך.
- תוכן – מנועי החיפוש אינם גולשים בשר ודם. ולכן, הם ניזונים מהתוכן שבאתר שלכם. ככל שהתוכן יותר איכותי, יותר מדבר אל הגולש ויותר מספק את המענה לשאילתות חיפוש אפשריות – כך הסיכוי שמנוע החיפוש יבחר להציג את האתר (או עמוד ספציפי בתוך האתר) בראש תוצאות החיפוש. כל משווק ומקדם אתרים יודע ש-"התוכן הוא המלך!" ושואף לתוכן רב, איכותי, עדכני ולא פחות חשוב מכך – מתעדכן בתדירות קבועה. מנועי החיפוש שואפים להציג מידע עדכני, ולא מידע מלפני זמן רב.
- התנהגות הגולש – המטרה של מנוע החיפוש היא לספק לגולש תוצאות שמהוות תשובה טובה לשאילתת החיפוש שלו. ולכן, מבחינת מנוע החיפוש, התפקיד של אתר האינטרנט של העסק שלך הוא לספק את התשובה הזו לגולש – טוב יותר מהמתחרים. וכיצד מנוע החיפוש יודע אם הגולש מצא באתר שלך את מבוקשו? בפשטות, מנוע החיפוש עוקב אחר תנועת הגולש בתוך האתר ומסיק מתוך ההתנהגות שלו האם הוא מצא את מבוקשו, בהקשר של הביטוי שהוא חיפש לפני שנכנס לאתר. נשמע מסובך? אפשר לחשוב על כך במונחים מוכרים: האם הגולש שהה באתר שניות בודדות לפני שסגר אותו או האם הוא בילה דקות ארוכות בכל עמוד שהגיע אליו, קרא את התוכן והתעניין? האם הגולש מילא טופס יצירת קשר? או אולי ביצע הזמנה בחנות הוירטואלית, או שפשוט נרשם לרשימת התפוצה? כל ההתנהגויות הללו נמדדות על ידי מנוע החיפוש ונלקחות בחשבון בעת מתן הדירוג לאתר. המשקל של התנהגות הגולש בקביעת דירוג אתרים נמצא בעליה מתמדת והמשקל של האינטראקציה של הגולש עם התוכן שבאתר קיבל חיזוק נוסף בעדכון המהפכני ש-Google החילו על האלגוריתמים שלהם (Hummingbird).
- קריטריונים נוספים – ותק הדומיין שלכם, קישורים שנכנסים לאתר ומהווים למעשה המלצה עליו (שימו לב, זה תחום קצת מסוכן וניתן אף לקבל עונש על קישורים נכנסים שאינם רלוונטיים), מהירות טעינת האתר והתמונות שבו... קריטריונים אלו ונוספים משתתפים בקביעת הדירוג של מנועי החיפוש ובסוף את תוצאות קידום האתר.
אם כן, חברה מקצועית המספקת שירותי קידום אתרים תצטרך להתאים את האתר שלכם לתקן הנדרש (שמשתנה ומתפתח ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, ד"א), לעקוב אחר תנועת הגולשים ולהסיק מסקנות בנוגע להתנהגות שלהם בתוך האתר (ממש כמו שעושה מנוע החיפוש), לפקח על התוכן שבאתר ולדאוג שיהיה תוכן איכותי (ומתעדכן באופן רצוף) ולטפל גם בנושאים הרבים הנוספים המקיפים את האתר ומשתתפים בקידומו של האתר (ואשר מתעדכנים מעת לעת).
תגיות:
חברת קידום אתריםקידום אתרקידום אתריםקידום אתרים seoקידום אתרים אורגניקידום אתרים באינטרנטקידום אתרים בגוגלקידום אתרים מחיר- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של shamaaim.seo
- אודות shamaaim.seo
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- 10 עובדות שיווק מחדש של PPC
- יתרונות בעבודה עם חברה לקידום אתרים באינטרנט
- קידום אורגני לעסקים
- קידום אתרים לשנת 2017
- קידום אתרים דרך הפצת מאמרים וגלגלי קישורים באינטרנט
- קידום אתרים
- קידום אתרים רק כך משתפרים
- ללמוד לקדם אתר בגוגל – קידום אתרים אורגני וממומן
- גוגל – המקום שלכם לפרסם את העסק
- קידום אתרים
- קידום אתרים או יחסי ציבור?
- מיקור חוץ הדרך הנכונה לנהל ארגון
- בניית אתרים: ככה כן בונים אתר
- איך מוצאים מערכת ניהול תוכן מושלמת
- בניית אתר אינטרנט – נחוצה או מיותרת
- תוכנית שותפים מול תוכנית מפיצים
- תכנית שותפים כי ביחד יותר נעים
- בניית אתרים עם קוד פתוח או סגור
- בניית אתר אינטרנט – מאחורי הקלעים
- מערכת ניהול תוכן – מדוע היא חשובה?