קידום אתרים בבינג
בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית בשיעור הגולשים באינטרנט. יותר ויותר בתי אב בעולם בכלל ובישראל בפרט, משתמשים באינטרנט בתדירות יום יומית. בישראל שיעור בתי האב בהם ישנו מחשב המחובר לאינטרנט הוא מעל 90%, שהוא נתון מדהים בפני עצמו. נתון נוסף הוא כי רוב הגולשים מעדיפים לחפש אתרי אינטרנט באמצעות מנועי חיפוש, מה שגורם למנועי החיפוש השונים להפוך לכלי שיווקי ומקור כח אדיר עבור אתרי אינטרנט רבים.
כתוצאה מכך, פותחו שיטות רבות לקידום אתרי אינטרנט בתוצאות החיפוש הרלוונטיות. כך לא כל אתר יופיע במקום הראשון תחת מילת החיפוש "משחקים", אלא רק אתר שבאמת רלוונטי ביותר עבור הגולש.
מנועי החיפוש הקיימים
קיימים המון מנועי חיפוש, מעצומים וגדולים ועד מנועי חיפוש פנימיים באתרי אינטרנט. חלקם מוצלח וחלקם לא שימושי כלל וכלל. ניתן למנות 3 מנועי חיפוש עיקריים, Bing Google ,Yahoo,.
מנוע החיפוש של “google” הינו מנוע החיפוש הפופולארי ביותר ושיעור השימוש בו עולה על 80 אחוז (לפחות בישראל). מנוע חיפוש מוביל נוסף הוא “yahoo”, שעיקר שימושו בחו"ל. בישראל אין כמעט גולשים המשתמשים במנוע חיפוש זה. מנוע חיפוש שלישי המוביל בעולם כולו, גם בישראל הוא “Bing”. שיעור השימוש ב-Bing לחיפוש רק הולך וגודל. החברה העומדת מאחורי פיתוח מנוע חיפוש זה, היא חברת הענק "מיקרוסופט" העולמית.
קידום אתרים ב-Bing
עיקר השימוש בשנים האחרונות עדיין שייך למנוע החיפוש "גוגל" אך ניתן לראות כי יותר ויותר ישראלים עוברים להשתמש במנוע החיפוש של "מיקרוסופט" – Bing. בזכות הפופולריות ההולכת וגדלה ניתן לראות יותר ויותר בעלי אתרים המנסים להתאים את אתרם למנוע חיפוש זה במטרה להתקדם בתוצאות החיפוש בו, מה שיהווה מקור כניסה גדול לאתר (אמנם פחות מגוגל אך עדיין, כמות גולשים שכדאי להשקיע עבורה).
הקידום ב-Bing זהה כמעט לקידום בגוגל. כמעט כל פעולה שנבצע על קידום האתר בגוגל נראה תוצאות גם בקידום האתר בבינג לאורך זמן. עם זאת עדיין כדאי להתאים את האתר מראש גם למנוע החיפוש Bing.
כמה פרמטרים המשפיעים על קידום האתר במנוע החיפוש – Bing :
כותרת דף (Title)
בינג אוהב מאוד את כותרת הדף, הוא מעוניין בכותרת ארוכה ואינפורמטיבית לעומת גוגל המעדיף כותרת תמציתית ועניינית. קחו זאת לתשומת ליבכם. Title – זה הוא קוד האתר הנמצא בין תגי ה-Head בראש הדף ומקנה לעמוד את כותרתו.
וותק כתובת האתר
ניתן לראות בצורה ברורה כי מנוע החיפוש Bing מעדיף אתרים בעלי דומיין וותיק, שכן כמעט ולא נמצא אתרים חדשים בעמודים הראשונים בתחומים תחרותיים. לעומתו בגוגל, ניתן לראות כי אתרים רלוונטיים ואיכותיים מצליחים להשתחל בצורה קלה יותר.
קישורים חיצוניים
מנוע החיפוש גוגל שם דגש על קישורים, אך גם על איכותם (המקום ממנו הגיעו, ספאם?, PR של האתר ועוד) ולעומתו בינג רוצה כמות גדולה של קישורים חיצוניים ופחות מעוניין באיכות.
מנגד ניתן לראות כיBing , בשונה מגוגל, אינו מקדם כמה דברים אותם אוהב גוגל, שהעיקרי ביניהם הוא בלוגים. לעומת גוגל בו ניתן לראות כי בלוגים מגיעים גבוה מאוד בתוצאות החיפוש, גם בתחומים תחרותיים מאוד, משום מה Bing אינו מסמפט את אותם בלוגים במיוחד.
ניתן לראות כי בשנים האחרונות Bing התפתח מאוד. עדיין לא לשביעות רמתו של גוגל, אך ניתן לראות קצב מתמיד של עלייה בשיעורי החיפוש בעולם כולו ובישראל בפרט במנוע החיפוש של "מיקרוסופט". לכן כאשר נבנה אתר אינטרנט ונתאימו למנועי חיפוש, נשים דגש גם על מנוע החיפוש Bing המתפתח.
תגיות:
קידום אתרים- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של עמי
- אודות עמי
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- 10 עובדות שיווק מחדש של PPC
- יתרונות בעבודה עם חברה לקידום אתרים באינטרנט
- קידום אורגני לעסקים
- קידום אתרים לשנת 2017
- קידום אתרים דרך הפצת מאמרים וגלגלי קישורים באינטרנט
- קידום אתרים
- קידום אתרים רק כך משתפרים
- ללמוד לקדם אתר בגוגל – קידום אתרים אורגני וממומן
- גוגל – המקום שלכם לפרסם את העסק
- קידום אתרים
- קידום אתרים או יחסי ציבור?
- מיקור חוץ הדרך הנכונה לנהל ארגון
- בניית אתרים: ככה כן בונים אתר
- איך מוצאים מערכת ניהול תוכן מושלמת
- בניית אתר אינטרנט – נחוצה או מיותרת
- תוכנית שותפים מול תוכנית מפיצים
- תכנית שותפים כי ביחד יותר נעים
- בניית אתרים עם קוד פתוח או סגור
- בניית אתר אינטרנט – מאחורי הקלעים
- מערכת ניהול תוכן – מדוע היא חשובה?