קהל היעד
• התהליך של הערכת אטרקטיביות השוק בכל קבוצת קונים (סגמנט) ובחירה של סגמנט אחד או יותר, לצורך חדירה.
• פיתוח כלי מדידה, הערכה ותיעדופים, לאטרקטיביות של הסגמנטים השונים
• להגדיר איזה וכמה סגמנטים אנחנו תוקפים ומכוונים כמטרה.
הסבר:
מטרה – לאחר זיהוי הקבוצות, והפנייה לכולם, למשל מכירת שירותי אינטרנט – חסימה לאתרים שונים שלא רלוונטיים לקבוצה שאליה אני מייעד את השירות. לדוגמא: אם רוצים לפתוח מרפאת שיניים בירוחם, קבוצה המאופיינת בחתך סוציו אקונומי נמוך, ארצה לרדת לרמה של הטיפול היעיל במחיר הזול ביותר. פיתוח כלי מדידה – כדי לבחור את קהל היעד – מבצעים סקר צרכנים, אם רוצים לדעת מה יהיו אפיוני המוצר כדי לדעת מה הצרכנים זקוקים לו, בקשה מהצרכנים שיתנו מאפיינים למוצר שהם מעוניינים.
כך ניתן לדעת אלו משתנים קשורים למוצר שאני מעוניין לספק ושימת דגש על משתנים אלו, כגון משתנה חווייתי וכו'. הגדרת סגמנטים כמטרה – לדוגמא: קליניקה לניתוחים פלסטיים , צריך להגדיר מראש לאיזה קהל יעד אני מעוניין לפנות. האם פונים רק לנשים או גם לגברים? בשלב זה אני כבר יודע לאיזה קהל אני מכוון את מאמצי השיווק שלי.
תגיות:
שיווק- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של Codex
- אודות Codex
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?