פילוח שוק
• חלוקת השוק לקבוצות מובחנות של קונים על בסיס של צרכים, מאפיינים, התנהגויות, תועלות מבוקשות, שדרכם נוכל למצוא תמהיל של מוצרים מובחנים לכל קבוצה.
• חלוקה לתתי קבוצות של השוק כשיש הומוגניות בכל תת קבוצה
• סגמנט – קבוצה של קונים, שחולקים מאפיינים רלבנטיים דומים ואשר מגיבים בדרך דומה לסט מסוים של מאמצים שיווקיים.
הסבר:
סגמנט – לדוגמא אוכלוסיה חרדית, ובתוכה יש תתי קבוצות. כדי שניתן יהיה למכור שירות כלשהו צריך לדעת את מאפייני הקבוצה ומה תהיה הגישה בצורה היעילה למכירת השירות.
לדוגמא – אוכלוסיה ערבית התמהיל יהיה שונה, קודים תרבותיים, שפה.
לדוגמא – קיבוצניקים,
בשלב הראשון – שלב הניתוח חלוקת השוק לקבוצות עם אבחנה ביניהם ואבחנה בצרכים שלהם. תועלות מבוקשות – הענקת תועלת לצרכן, כמנהלים התפקיד לתת תועלת לצרכן, תמהיל של מוצרים מובחנים למשל בית גיל הזהב המיועד לציבור הדתי (בית כנסת וכשרויות שונות) או לציבור החילוני וכו'.
תגיות:
פילוח שוקשיווק- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של רוזטה לונדון
- אודות רוזטה לונדון
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?