מאמץ קידום מכירות:
חייבים לדעת את אומנות המכירה.
שלבי מכירה נכונה:
1. להגיע ללקוח.
2. פגישה ראשונה.
3. מכירת תועלת
4. טיפול בהתנגדות.
5. סגירת המכירה.
6. התנהגות שאחרי המכירה.
הגעה ללקוח: שואלים מהם הלקוח שלנו, בעלי עסקים שהם חנויות פונים בתקשורת המונים. בעלי עסקים קטנים עושים פילוח שווקים שולחים פקס או אימייל נועד לפלס לנו את הדרך לקביעת פגישה עם לקוח פוטנציאלי. הפקס/אימייל חייב להיות קצר ולעניין לכתוב את שמו של האיש עם התואר שלו, לדייק בשמות, בגוף המכתב להציג את עצמנו, לכתוב כמה כדאי שיהיה אתר אינטרנט.
מתקשרים לקבוע פגישה, יש התנגדויות של חוסר זמן, בד"כ שמישהו אומר שאין לו זמן אז אין לו זמן, לחזור אליו שיהיה לו זמן, להתקשר בפעם השנייה.
התנגדות שיש לפירמה זה שקיים מוצר כזה או אחר, לא להשמיץ עבודה שקיימת לשבח ולנסות לשבח יותר, לחתור תמיד לקבוע פגישה.
תגיות:
מכירות- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של Avihai
- אודות Avihai
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?