יחסי ציבור Public Relations

קבוצה מסוימת של אנשים שהארגון רוצה או צריך להיות איתם בקשר ולהשפיע עליהם. לכל ארגון יש ציבור הרלבנטי עבורו ואיש יחסי הציבור נדרש להכיר את הציבור שלו ולדעת איך, מתי ואיזה מטרה יגרמו ליצירת קשר יעיל איתם. המדיה היא חלק מהציבור, אך בפועל מהווה צינור להעברת המידע לקהלים הרחבים.
הסבר: ציבור – קבוצה מסוימת של אנשים שהארגון רוצה להיות איתם בקשר כדי להשפיע עליהם, כלומר מטרת היחסי ציבור היא להשפיע על הציבור עליו מעוניינים להשפיע. בבסיסה של מערכת יחסי הציבור הם הקשרים, ככל שהקשרים הם עשירים יותר כך יקל לבצע יחסי ציבור של הארגון. ההשפעה היא לצורך התנהגות צרכנית מסוימת. כוחה של המדיה המסורתית יורדת, האינטרנט נוגס חלק גדול מהמדיה, מרב האינפורמציה ניתן לקבל ולספוג מהאינטרנט. ככל שהמדיות של האליטות מנסות להעביר מסר מסוים התוצאה בציבור כמעט תמיד תהיה הפוכה.
תגיות:
שיווק




- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של Kahana
- אודות Kahana
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?