חשיבות המותג
• תפיסה שיווקית מתקדמת – התפיסה המסורתית בשיווק רואה את ניהול המוצר: מחיר, מוצר, הפצה וכד'. המותג מאפשר להתייחס לאישיות המוצר.
• נאמנות – התחרות בין המוצרים עולה וגוברת והמותג מייצר כלי נוסף במלחמה על שמירת הנאמנות.
• קיצור משך זמן מדף – ישנו קשר בין גורמי הסביבה העסקית: יצרן, מפיץ, צרכן. מותג עוצמתי מחייב את המפיץ להחזיקו 'על המדפים' בשל דרישת הצרכנים.
הסבר:
ערך פונקציונאלי – לדוגמא חדר ברמה גבוה , גודל מיטה, איכות של שירותים, מסעדה מפוארת.
ערך תיאורי – לדוגמא סטאטוס, מעבר להיבט הפונקציונאלי, לדוגמא יוקרה. תפיסה שיווקית מתקדמת – להבדיל משיווק בהתייחסות מאוד בסיסית, היום מדברים במונחים של אישיות כגון הילטון רמת שירות מאוד גבוהה, יוקרתיות מסויימת, גודל, זהות המוצר או השירות, אופי המוצר או השירות. הערכים שיוצקים למותג. למשל הרודס באילת.
נאמנות – שימוש חוזר במוצר או בשירות ע"י לקוחות שנאמנים למוצר, חשיבות גבוהה לנאמנות לקוחות משום שאין צורך לבצע שיווק מחדש. המותג מאפשר ללקוח להזדהות עם הערכים אותם הוא מייצג.
קיצור משך זמן מדף – במידה ויש מותג חזק הוא כופה על הקימעונאי לשים אותו על המדף. מלחמה על קיצור חיי המדף של מוצר משום שקונים אותו יותר, חשוב להבין מי הם הרשתות שדרכם ניתן להפיץ את המותג ולגרום להם לפרסם אותך.
תגיות:
מיתוג- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של Moran
- אודות Moran
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?