חשיבות המותג המיתוג המודרני – שיווק
• הרחבת מותג – תהליך פיתוח מותג הוא יקר וארוך ולכן מותג חזק מאפשר לעשות הרחבה ולכלול בתוכו קטגוריות שלמות של מוצרים. תהליך של האצלה.
• זהות תאגידית – תפיסה/ראייה שטוענת שהמותג הוא גרעין החברה – הפיכת החברה למותג. לקשר בין שם המותג לשם החברה וליצור זהות תאגידית. חברות שירותים למשל יכולות למתג את החברה עצמה ולא רק את השירות עצמו. בעבר הצלחת חברה נתפסה בזכות העובדים, המנהלים, גורמי הייצור, המכשור וכד' וכיום רואים במותג כגורם ההצלחה המרכזי. גישה של תפיסת מוצר אל מול תפיסת מותג.
הסבר:
הגדלת ערך החברה – מסמך שאם פותחים אותו מזהים האם החברה היא חזקה, מהי עוצמתה של החברה, מותג שווה כסף. קניית שם המותג.
הרחבת מותג – למשל לקיחת מוצר חזק עם הסמל של המותג והדבקת הסמל של המוצר על מוצר נוסף אוטומטית האיכות ושם המותג נצמדת למוצר החדש, נקרא מתיחת מותג. למשל קריאת שם של אונייה כשם בית מלון מפורסם ויוקרתי והצמדה של אותה איכות או יוקרה לספינה. למשל ארמני – מעבר לביגוד מוצרים נוספים על שמו.
זהות תאגידית – המותג מבחינתי הוא החברה
תגיות:
מיתוג- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של Kahana
- אודות Kahana
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?