התנהגות צרכנים

1. מודל הסף: לכל צרכן שקונה מוצר במוערבות בינונית או גבוהה ישנם מספר תכונות החשובות לו: לדוגמא לקנות טלוויזיה- ממותג יפני, עד 5000 ₪ אחריות לפחות לשנתיים.
2. מודל לקסיקוגרפי- לצרכן יש סדר בתכונות החשובות לו בקניית המוצר. האחת חשובה והאחרות פחות. ניתן להתפשר.
3. מודל סף הסיכון- אנו שונאים לטעות. הצרכן מחשב בראשו את ההסתברות לכישלון. לדוגמא: אם אני רוצה לקנות טלוויזיה מה ההסתברות לכישלון בין טושיבה לבין סוני? מי שמקבל את הסיכונים הנמוך ביותר להיכשל.
4. המודל המיקרו כלכלי- המודל פותח בשנות הארבעים בדור הבייבי בומרס. המודל אמר שכשמעלים את המחיר הביקוש עולה, כשמורידים את המחיר הביקוש יורד. לא תמיד נכון. מודל התועלות. אנו פונים לפילוח מסוים.
5. מודל פסיכואנליטי- בנוי על התיאוריה של פרויד, ישנם יצרים מודחקים שצפים בחלומות. דיכטר תרגם לשיווק. כמו קניה של מכונית, מתרגמת לגוף של אישה.
6. מודל המשתתפים בקניה: יוזם, משפיע, יועץ, קונה וצרכן. למשל קניה של דירה. היוזם הוא המעלה את הרעיון. המשפיע זה הסביבה חברים ומשפחה: חברות שכבר קנו דירה אחרת וכדומה.יועץ- אדם מקצועי. קונה מי שמשלם. הצרכן- כל המשפחה.
7. התהליך שצריך הצרכן לעבדור כדי לקנות מוצר- א. מודעות לשם המותג: לדוגמא רמי לוי. ב. ידיעה מה המותג מכיל. לא מכירים שימוש בתקשורת המונים. ג. אהדה- תחושה חיובית כלפי המותג. מופיע בתקשורת ביחסי ציבור. ד. העדפה: הצרכן מעדיף את המותג על פני המתחרים. בידול ומיצוב ה. כוונת קניה: לפני חגים יש לנו כוונת קניה. 6. קניה הקניה מתרחשת בפועל. מבצעים, מתנות וכדומה. קד"מ
תגיות:
מכירות




- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של Aviam
- אודות Aviam
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?
מאמרים נוספים של Aviam
- עבודה מועדפת באילת
- הכנת בצק משחק
- גישות בשיווק
- התנהגות צרכנים
- כלים שיווקיים ביחסי ציבור
- סגירת מכירה
- Dolby digital 5.1
- איך לעצב אתר אינטרנט
- דיגיטאלי מול אנלוגי
- פיקסלים
- ואי ליכטנשטיין
- כללים עריכת וידאו
- טיפים לבניית אתר
- מה זה position ב CSS
- הגדרת תמונה HTML
- אגן הירכיים
- תזרימי מזומנים בחברה
- דוחות כספיים
- מהי שיטת ספקטרוסקופיה אטומית