התהליך האסטרטגי בשיווק
2 בחירה אסטרטגית – לאחר הניתוח ועל בסיס ניתוח ה – SWOT שבוצע בניתוח האסטרטגי, מחליטים על החלופה הנבחרת.
3 יישום האסטרטגיה – תרגום ההחלטה על החלופה ליישום ע"י תכנון המשאבים וכו'.
הסבר:
הגדרת החזון והמטרה האסטרטגית – חזון זוהי שאיפה עתידית מאתגרת אבל מושגת, חייבת להיות ברת השגה. לדוגמא: ביה"ח הטוב ביותר במזרח התיכון בתחום מסוים. האסטרטגיה יכולה להשתנות החזון נשאר.
ניתוח – 3 שלבים:
1 משאבים העומדים לרשות הארגון למימוש החזון – כסף, ידע, קרקע, רופאים, מכשור רפואי, עוצמה פוליטית, היכולת לקבל החלטות. מילגרם – פסיכולוג חברתי, ביצע ניסוי הנוגע לקשרים חברתיים – נקרא 6 דרגות של קרבה (הפרדה), מצא חוק שאומר שניתן להגיע לכל אדם על פני כדור הארץ באמצעות 6 אנשים אחרים (מתווכים), למשל, הבאת מרצה אורח ברמה ולהגיע אליו דרך 6 מתווכים. מבין ה 6 אחד חייב להיות ברוקר כלומר שיש לו קשרים עם הרבה אנשים.
2 בעלי העניין – בדיקה מה בעלי העניין מעוניינים.
3 בדיקת הסביבה החיצונית והפנימית.
שלב ביניים – SWOT
חלופות 2 מרכיבים
1. בוחנים את האופציות הקיימות
2. בחירה מתוך הקיים
יישום (כיצד מיישמים את מה שהוחלט) 3 מרכיבים
1 תכנון פרטני – אלו ממדים של חדשנות אציע, ירידה לפרטים של היישום והביצוע, תוכנית פעולה.
2 ניהול ומנהיגות – קביעת פרויקט ללא ניהולו לא יצליח, מנהיגות – תכונה נרכשת, היכולת להניע אנשים להתנהגות רצויה/לפעולה, ניהול – ביצועי, מנהיגות – אישיותי.
3 מבנה ארגוני ובקרה – קביעת המבנה הארגוני, 70% מהאסטרטגיות שנכשלות בד"כ בגלל בעיות יישום.
תגיות:
שיווק- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של Abinadab
- אודות Abinadab
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?