היתרונות השיווקיים של המיתוג לארגונים תיירותים

2. המחשה - מיתוג יכול לעזור בקיזוז האפקט של אי המוחשיות של המוצר התיירותי, במיוחד עם מעורב בזה ניסיון עבר מוצלח.
3. תקשורת - מיתוג יכול להוות גורם תקשורתי באופן עקבי בסקטור שהוא רגיש לשינויים/השתנויות של חוויות.
4. הפחתת סיכון - מיתוג יכול לפעול כמכניזם להפחתת סיכונים ע"י זה שמאפשר סלקציה של יעדים דלים.
5. רזולוציה - המיתוג יכול לעזור בהשגת שביעות הרצון של התייר על ידי זה שהוא מסייע בהבהרת הסגמנט המדויק בו מעוניין התייר.
6. אינטגרציה - מוטיבציה ועבודת צוות הם בסדר עדיפות גבוה בשירות התיירותי , שיש בו מגע בינאישי גבוה והמיתוג מספק פוקוס לאינטגרציה של מאמצי היצרן.
הסבר:
1 החלטה – המיתוג מפחית את רמת אי הוודאות, הצרכן יודע מה הוא צפוי לקבל, מקל על ההחלטה, כגון החלטה על ביצוע ניתוח במקום מסוים ככל שיש יותר מידע על המקום ויש הבדלים ביניהם ניתן להחליט על סמך ההבדלים, כאשר אין הבדלים ההחלטה תהיה אקראית. אנשים נמשכים בד"כ למוצרים או השירותים היקרים יותר – נתפס טוב יותר. המיתוג מאפשר לצמצם אפשרויות.
2 המחשה – המיתוג יכול לעזור כאשר לא ניתן לחוש את השירות, הוא מקטין ומקזז את אפקט האי מוחשיות. דוגמא, יש עיר ממותגת קודש – ירושלים, ויש עיר ממותגת חול, עיר ללא הפסקה – ת"א.
3 תקשורת – המותג מאפשר כלי תקשורת באופן עקבי , מותג חזק למרות שיש עליות ומורדות בענף התיירות, אם אתה מותג חזק אתה שומר על הכוח התקשורתי שלך באופן עקבי ויכול להתאושש במהירות ממשבר. בריאות – אם ביה"ח הדסה הוא מותג חזק גם אם קורה אירוע בעייתי מבחינת ביה"ח, ביה"ח עדיין ממותג חזק והאירוע לא יזעזע אותו.
4 הפחתת סיכון – במיתוג הצרכן יכול לבחור רק את אלה שממותגים טוב. לדוגמא, 80% מהתיירות העולמית מטיילים ב – 10 מדינות בלבד מתוך 200 מדינות, כלומר, אותן מדינות ממותגות היטב. מיתוג צריך להיות מדיד כדי שניתן יהיה לנהל אותו.
5 רזולוציה –קהל מטרה. בחירת משהו ספציפי המתאים לסגמנט (קהל מטרה). לדוגמא – המיתוג של תורכיה – הכל כלול. אפיון ייחודי.
6 אינטגרציה – שירות דורש הרבה נקודות מגע וכאשר ישנו מיתוג זה נותן לאנשי הארגון כיוון התמרכזות של המאמצים. יוצר אינטגרציה בין אנשי השירות ולמטרה משותפת.
תגיות:
שיווק




- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של Lily
- אודות Lily
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?