בניית אסטרטגיה תחרותית
1. מובילת שוק: מעמד מחייב, צריך לשמור על הקיים וגם להתקדם קדימה ולהוביל מגמות. למשל מקדולנדס, קוקה קולה.
2. קוראת תיגר: חברה שמנסה כל הזמן לנגוס בפלח של מובילת השוק. היא במקום שני אבל משתדלת ורוצה להגיע למקום ראשון. דוגמא אוויס מול הרץ. בורגר ראנץ', פפסי.
3. מסתננת – גומחא. מתרכזת בפלח אחד או שניים שהגדולים מזניחים. חברה קטנה שמתמחה בפלח מסויים, מעין חברת בוטיק. הסכנה שהחברות הקטנות הרבה פעמים בולעות את החברות הקטנות.
4. עוקבת - “גם אני". חקיינית. החברה שאומרת שהיא לא רוצה לשבור את הראש, רוצה ללכת על בטוח ומחקה את מוביל השוק בתכונות, אריזה וכד'. במה לא יהיה כמו מוביל השוק: מחיר יותר זול אבל פחות איכותיים. מיחזור הצלחות בטוחות אבל אף פעם לא יהיה מס'
תגיות:
שיווק- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של Daphne
- אודות Daphne
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?