אסטרטגיות – העוקבת
2. תואם – מחקה את המוצר באריזה. למשל אבקות כביסה, גבינות. זה נראה בדיוק כמו של המתחרה אבל טיפה שונה והצרכן לא שם לב. הצרכן גמיש ואם הוא מרוצה הוא ממשיך הלאה.
3. החקיין – מחכה את המוצר אבל עדיין יש לו בידול. הוא לא עובר על החוק כי יש בידול בלוגו/באריזה. המחיר נמוך יותר כמובן.
4. התאמה – לקחת את המוצר ולהתאים אותו לשוק המקומי. למשל מגיירים סדרות ונותנים להם נופך מקומי. כמעט כל מוצר שעושים לו שיווק בינ"ל עובר התאמה
תגיות:
שיווק- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של itamaryu
- אודות itamaryu
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?