איך צריך לבנות אתר אינטרנט

הצורך הבלתי נילאה להיות במקום ראשון בגוגל.
לאחר המצאת הספר הצהוב הלוא הוא "דפי זהב" אשר כול בעל עסק רצה להימצא במיקום ראשון בסיווגו וכול מה שיכול היה לעשות זה לכתוב את שמו:א.א.א.א.א.א. הובלות בע"מ, ואכן כך זה עבד, היום אנו מנסים בכול דרך אפשרית רק להיות ראשונים בעמוד הראשון במנוע החיפוש googel .
לא, כאן זה לא קל כמו שזה היה קל בספר הצהוב, כאן בכדי להיות בעמוד הראשון בחזקת 10 פרסומים מול מיליון דורשים העבודה להגיע לעמוד הראשון היא קשה וכמעט בלתי אפשרית. כי גם אם כבר הגעתה לעמוד הראשון ואתה נמצא ממוצב רביעי בשורה זרם הפניות אליך שואף ל אפס אחד גדול. מה שאומר ש-ממיליון יוצא 1.
כ יועץ עסקי הדרכים להגיע למיקום הראשון במבחן התוצאות האורגני (הלא ממומן) הם קשות ומקשות זאת כאשר מנועי החיפוש משכללים את הרכב הפרמטרים למיצוב במקום הראשון חדשות לבקרים, ושולחים מסרים סותרים לכול אותם מקדמי האתרים המציגים את עצמם כ "ה" מומחים בקידום אתרים בשיטה האורגנית.
כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי בואו נבחן מהם המטרות של גוגל או יותר נכון מה המטרות שלה או התוכנית העסקית שלה מעבר לרצון להיות מקפצה לרכוש את העולם כולו. ובכן המטרה של גוגל היא קודם כול לעשות "כסף" וכסף עושים מפרסום, כך שכמה שתשקיע יותר בפרסום בגוגל כך גוגל תתייחס אליך בהתאם. שהרי זו חברה עסקית, רווחית, רוצה להרוויח הרבה יותר ממה שהיא מרוויחה ולכן זו המטרה העיקרית שלה "רוצה להראות במנוע החיפוש? תשקיע, תפרסם.
כ מי שעוסק ב ייעוץ אסטרטגי המטרה השנייה במעלה היא הרצון של גוגל לתת לכול אחד מענה רציני ואמין לשאלות אותם הוא מקליד ושואל את גוגל, כמה שהתשובה תהיה דומה לשאלה של המקליד אזי יופיעו מולו מידית התשובות הרלוונטיות כפי שגוגל מדרגת אותם, ולפיכך עם מישהו מקליק "מה השעה ביפן" יופיע לו מידית אתרים המראים את השעה ביפן. לפיכך ההמלצה של גוגל אל בעלי האתרים היא לרפד את האתר שלהם בחומר ספציפי, ממוקד, מנוסח, נותן מענה, לשאילתה של המקליק.
אז אם זה כך מדוע צריך מקדמי אתרים?
ראשית מדובר בהקמה של אתר, אתר המוקם לפי התזרים של גוגל יודעים האלגוריתם של מנועי החיפוש להגיע ישר בלי פיתולי דרך לאתר ולמבנה האתר על מנת לתת את התשובה מהר ונכון למקליק מה שאומר שבניית אתר חשוב שתהיה מקצועית ותעמוד בקריטריונים הידועים של גוגל.
הדבר הנוסף הוא שבכדי לקדם אתרים לתוצאות הראשונות במנועי החיפוש יש מאות פרמטרים המביאים את התוצאה הרצויה, חלק מפרמטרים אלה בוני האתרים ומקדמי האתרים יודעים לעשות נכון, בכוונה הזכרתי נכון, כי מי שלא עושה נכון גוגל יכולה לזרוק את האתר שלו אל תוך העולם החיצון בלי שימצאו אותו.
חברת מאסטרשופ היא חברה העוסקת בהקמה וקידום אתרים לפי המשנה המפורסמת ע"י גוגל ולא זזה צעד אחד נוסף ימינה או שמאלה.
כותב המאמר הוא מומחה בפיתוח עסקי
תגיות:
אימון עסקייועץ עסקייועץ שיווקייעוץ אסטרטגיייעוץ עסקי




- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של דורון עמית
- אודות דורון עמית
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- חתונה אזרחית
- איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?
- יוסי לוי יועץ שיווק באינטרנט
- נוטריון ברחובות
- מה חשוב לדעת על חתונה ביום שישי?
- מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות.
- מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
- תשובה למי ששואל "איך למכור את הציורים שלי"
- כשקופת הדיירים מתנהלת על ידי חברת האחזקה
- מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.
- קידום אתרים אורגני
- מזרונים אורטופדיים
- מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת
- מהו מוצר הפרסום היעיל ביותר עבורכם
- מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
- הזמנת מוצרי פרסום לחברות
- חברת לבניית אתרים
- מה ההיגיון מאחורי מוצרי פרסום?
- מהם הגורמים המשפיעים על קידום אתרים?
- מה חשיבותה של התאורה?
מאמרים נוספים של דורון עמית
- האם כדאי לקחת הלוואה מהבנק
- איך צריך לבנות אתר אינטרנט
- איך מתנתקים מהבנקים
- מכירות סוף העונה, מתי מתחילים
- מה זה תזרים מזומנים, דורון עמית ייעוץ עסקי
- עצות שימושיות למשכירי נכסים
- האם יש מה לצפות עבור העסקים הקטנים והבינוניים בישראל
- איך זה שבעלי עסקים קטנים לא יתפוצצו מכעס
- גם בעסקים האמרה אם אין אני לי מי לי מקבלת משמעות
- האם אנו צריכים לחזור שוב לגולה
- אומץ! בכדי להקים עסק או מיזם נדרש אומץ!
- כיצד נחלוק בנטל המס בישראל
- מכירות, איך למכור,שיטות מכירה,דורון עמית יועץ שיווק
- עסקים בישראל, רשתות השיווק כמפלצות קמעונאיות
- ייעוץ עסקי, יועץ עסקי, טיפים לאיש העסקים המצליח
- ניהול עסק, כיצד מנהלים עסק, איך לנהל עסק במשברכ
- ייעוץ עסקי, כיצד יוצאים ממשבר עסקי,דורון עמית
- ייעוץ עסקי, היכן ללמוד ייעוץ עסקי, במכללה? או במכללת החיים?
- יועץ עסקי,ייעוץ עסקי, למה אנו צריכים ייעוץ עסקי
- מה עדיף: מטי, יועץ עסקי, ייעוץ עסקי, או ליווי עסקי